Familiegudstjenester

Forestil dig, at du sidder på kirkebænken i Godthaabskirken, og pludselig kommer Maria og Josef gående forbi på vej mod Betlehem. Ved en anden lejlighed ser du dig til venstre, og der sidder Spiderman. Orgelet lyder også en lille smule anderledes, end det plejer.

Sådan noget kan du opleve til familiegudstjeneste i Godthaabskirken. Her er det ikke voksne, der tager børn med i kirke, men børnene der tager hele familien med. Det er gudstjeneste på en anden måde, ofte med et indlagt dramastykke, som børnene står for. Sjovt, festligt og alvorligt på én og samme tid, ofte med et arrangement bagefter. Fx kan du være med til at danse om juletræet, slå katten af tønden eller klæde dig uhyggeligt ud til Allehelgen.

Læs om Godthaabskirkens øvrige aktiviteter for børn og familier HER.

Kommende familiegudstjenester