Drama for børn

Kan du lide at klæde dig ud og spille teater? Har du lyst til at blive bedre til at optræde for andre, styrke din stemme og dit kropssprog og dermed også øge din selvtillid? Kunne du tænke dig at få en masse sjove og spændende oplevelser sammen med andre børn på din alder, få nye venner og blive en del af et team, hvor samarbejde, fællesskab og sammenhold er i fokus?

Drama for børn er et gratis tilbud for børn i alderen 9 - 12 år. Vi mødes hver onsdag kl. 14.30 - 16.30 i Godthaabskirkens lokaler. Her laver vi dramaøvelser og indøver små dramastykker, som vi optræder med fx til kirkens familiegudstjenester, på plejehjemmet eller på skolen.

Tilmelding eller spørgsmål rettes til kirke- og kulturmedarbejder Lise Leiko Yoshida, som er underviser:LLY@godthaabskirken.dk .

Læs om Godthaabskirkens øvrige aktiviteter for børn og familier HER.